SPANISH BRASS


Amb 32 anys de trajectòria al món de la música de cambra, Spanish Brass és un dels quintets més dinàmics i consolidats del panorama musical internacional. L’any 1996 obté el Primer Premi del 6è Concurs Internacional per a Quintets de Metall “Ville de Narbonne” (França), considerat el de més prestigi per a aquesta formació. En 2017 va rebre el I Premi Bankia al Talent Musical en la Comunitat Valenciana i en 2019,  el Premi Espai Ter de Torroella de Montgrí. Ha guanyat tres premis Carles Santos de la Música Valenciana pels seus CD XXX i Mira si hem corregut terres… (2019) y Les Aventures de Monsieur Jules (2020).

En 2020 ha rebut el Premi Nacional de Musica atorgat pel Ministeri de Cultura.

A més d’haver participat en alguns dels festivals més importants del món, ha tocat en la gala dels Premis Príncipe de Asturias en 1995 i ha enregistrat la música de l’obra teatral La Fundación de Buero Vallejo per al Centro Damático Nacional i la banda sonora de la pel.lícula Descongélate, de Félix Sabroso, per a la productora El Deseo.

Ha publicat vint-i-set treballs discogràfics, entre ells dos DVD-CD i un doble CD recopilatori, que mostren les seves múltiples facetes: Luur-Metalls Spanish Brass Quintet (1996), No Comment (1998), La Escalera de Jacob (2000), SPANISH BRASS Luur Metalls & Friends (2001), Delicatessen (2002), Caminos de España (2003), Absolute amb Christian Lindberg i Ole E. Antonsen (2004), Gaudí’um (2005), Metàl.lics (2006), Retaule de Nadal amb l’Orfeó Valencià Navarro Reverter (2006), SBALZ Brass Ensemble (2007), Brass and Wines amb Steven Mead (2008), Brassiana amb Lluís Vidal Trio (2008), The Best of Spanish Brass (2009), SBLM (2009), Tell me a Brass Story amb la Banda Municipal de Música de Bilbao (2012), viBRASSions (2012), Metalls d’Estil amb Pep Botifarra (2013), 25 (2014), SuBLiMe Christmas (2014), Brass Brass Brass (2016), De Vents i Terra amb la Banda Municipal de Barcelona (2017), Puro de Oliva amb Chano Domínguez i Bandolero (2018), XXX (2018), Mira si hem corregut terres… amb Carles Dénia (2019), Les Aventures de Monsieur Jules amb Albert Guinovart (2019) i Spanish Brass (a) LIVE (2020).
Paral.lelament a l’activitat de concerts, Spanish Brass organitza dos festivals dedicats als instruments de metall de caràcter internacional: el Festival Spanish Brass Alzira (www.sbalz.com) i el Brassurround (www.brassurround.com), on cada any es reuneixen alguns dels solistes internacionals, grups i professors de metall més prestigiosos del món.
Spanish Brass toca amb trombó Courtois i tuba Melton i també amb la nova aplicació BlackBinder. SB utilitza fundes d’instruments Bags.
A més, rep el suport de l’Institut Valencià de Cultura i del Ministerio de Cultura-INAEM.

Components
Carlos Benetó Grau, trompeta
Juanjo Serna Salvador, trompeta
Manuel Pérez Ortega, trompa
Inda Bonet Manrique, trombó
Sergio Finca Quirós, tuba

www.spanishbrass.com

ADAM RAPA


És un intèrpret, compositor, productor i educador àmpliament conegut pel domini, la versatilitat i l’emoció que aporta als escenaris, estudis i aules de tot el món.
Nascut a Boston, Massachusetts, va començar a estudiar trompeta als 11 anys, als 13 tocava de manera professional i als 16 anys ja era trompeta solista en moltes de les grans bandes del Berklee College of Music. Als 18, ja amb una pròspera carrera independent, havia actuat en molts festivals de jazz de tot el país i en tots els clubs de jazz importants de Boston i molts de Nova York, inclòs el Blue Note.
Ha participat com a artista convidat i conferenciant en trobades de trompeta a tot el món, inclòs el International Trumpet Guild (ITG), i en desenes de festivals.
Ha compartit escenari i/o gravat amb els guanyadors dels premis Grammy Nicholas Payton & Roy Hargrove, Christian McBride, Wycliffe Gordon, Eric Reed, Robert Glasper, Jason Moran, Cyrus Chestnut, Fred Wesley, Jorge Pardo, The New Orleans Jazz Orchestra (baix Adonis Rose), Chucho Valdés, Branford Marsalis, Soulive, Doc Severinsen, Belgian Brass, Alice in Chains, la Danish Ràdio Big band, la Danish Radio Entertainment Orchestra (Underholdnings Orkester), el compositor de cinema guanyador d’un Oscar A. R. Rahman i molts altres grans artistes.
Entre 2001 i 2007, va participar en l’espectacle de Broadway Blast!, guanyador de premis Tony i Emmy, i en diverses altres produccions de la mateixa companyia, realitzant més de 2.000 espectacles als Estats Units, el Japó i el Regne Unit. Des de llavors, ha compost i coproduït diverses produccions teatrals per a metalls al Japó.
El seu primer àlbum en solitari, Life on the Road, va rebre elogis de la crítica per la seua vasta diversitat musical, virtuosisme i ànima, i el seu segon àlbum, Rebelión, (amb Zoltan Kiss, de Mnozil Brass) li va donar al món dels metalls una fusió única i inigualable de sensibilitats clàssiques, Jazz i tango. En el seu àlbum més recent, Live in Argentina, explora el costat més íntim del Latin Jazz en un programa ric en poesia.

LUCA DELL’ANNA


Luca Dell’Anna © Roberto Cifarelli

 

El pianista i compositor Lucca Dell’Anna va nàixer el 10 d’octubre de 1975 a la ciutat italiana de Ferrara, una ciutat històrica amb una forta tradició jazzística. Va créixer escoltant l’extensa col·lecció discogràfica del seu pare, impressionat especialment Ray Charles i Nat King Cole. El seu pare tenia també una col·lecció de clàssics i Dell’Anna es va enamorar ràpidament de la música de Bach. El seu primer acostament al piano va anar improvisant melodies a l’estil de Bach. Una altra influència important va ser la del seu avi, que tocava l’acordió i destacava la importància de la música folklòrica tradicional italiana.
El piano va arribar a la seua vida quan va començar a tocar un piano de joguet amb el seu amic als sis anys. Un any després, li van regalar un teclat electrònic per Nadal i va descobrir el món de la improvisació. Quan estava en sisé grau, es va animar a prendre classes de piano, i aquest va ser el començament de molts anys d’educació en la música clàssica. Des dels 10 fins als 19 anys, va estudiar piano clàssic i va assistir al Conservatori G. Frescobaldi de Ferrara. Es va obrir un nou camí que acabaria portant-li a renàixer com a músic de jazz. Als 16 anys, va començar a tocar en un grup de funk-fusió que interpretava el repertori de Tower of Power, Chick Corea, Billy Cobham, entre altres. El descobriment del llenguatge del jazz va fer que Dell’Anna prenguera classes amb el notable pianista italià Bruno Cesselli i que més tard assistira a la canviada de nom L’Università della Musica de Roma sota la tutela del gran pianista de bop Andrea Beneventano. Hui dia, els ensenyaments de Beneventano continuen sent la base de les lliçons que Dell’Anna imparteix als seus propis alumnes. En el cor del so de Dell’Anna es troba una complexa comprensió del ritme que va més enllà del so genèric del piano de jazz líric modern. En part, això es deu al seu descobriment de la música cubana i els ritmes llatins: “Tenia amics molt pròxims que eren grans aficionats a la música cubana i també vaig començar a escoltar i aprendre música de salsa pròpiament dita, a més de jazz llatí: Chucho Valdés, Eddie Palmieri i especialment a Gonzalo Rubalcaba”.
En 1999, Dell’Anna es va traslladar a Milà per a formar part de la vibrant escena musical. Prompte va entrar en contacte amb la comunitat cubana de jazz llatí i es va convertir en company de grans músics cubans com Dany Martínez, que li va iniciar en els conceptes i teories de la música cubana i africana. Va fer moltes actuacions en diversos gèneres, però va començar a centrar-se en el jazz i en 2005 va publicar el disc Brian Had a Little Plate amb el Rootless Ensemble. En 2012, arran de la seua breu experiència amb l’avantguardista Improvvisatore Involontario Art Collective, va publicar l’aclamat àlbum The Fourth Door amb el trio Tan T’Ien. En 2013, va ser triat com el tercer millor àlbum de l’any per la prestigiosa revista japonesa de jazz, Jazz Critiques. Temes de The Fourth Door i del seu primer disc com a líder, Raja (2013), van ser inclosos en els samplers japonesos del millor del jazz triats pel crític Yasukuni Terashima. Jazz Critiques també va incloure el seu segon disc com a líder, Symbiont, entre el millor del jazz de 2015, superant a discos dels pianistes Fred Hersch i Vijay Iyer.
El tercer àlbum de Dell’Anna com a líder, Human See, Human Do (2018), s’allunya del llenguatge del trio en incloure al saxofonista italià Massimiliano Milesi. L’àlbum va ser inclòs entre els Millors Àlbums de Jazz de 2018 per la revista JAZZIT.
També ha explorat altres formats tocant l’òrgan Hammond en el grup del gran bateria italià Walter Calloni i en un duo amb el mundialment aclamat trompetista Adam Rapa. Rapa també li va encarregar una composició per al seu musical Evolution, que es va interpretar en directe en el Nagoya Century Hall, el Japó, en 2012. El pianista italià Michele Francesconi li ha demanat que componga música per al seu projecte Seasons. Dell’Anna ha tocat amb Steven Bernstein, Yturvides, Michael Mondesir, amb els cantants Sheila Jordan i Chris Bennett i amb l’aclamat bateria Israel Varela, que també forma part del seu trio amb el baixista Ivo Barbieri. La versatilitat musical de Dell’Anna ha fet que aparega en discos d’artistes tan diferents estilísticament com el col·lectiu de soul alternatiu The Black Beat Movement i la cantant nòrdica Elisabeth Breines Vik.
En el seu propi treball, Dell’Anna ha perfeccionat un estil de jazz obert entre l’avantguarda i el convencional amb un enfocament modal del piano. Com ell mateix diu: “Definisc el meu enfocament de la composició com a modal. Per ‘modal’ vull dir que la forma en què juxtapose concordes i harmonies no es regeix (la majoria de les vegades) per les regles harmòniques, sinó més aviat per la força de la melodia que dóna forma al seu camí harmònic per si mateixa”.
Ha realitzat gires a Etiòpia, el Japó, la Xina, el Canadà, Bielorússia, Polònia, Dinamarca, Ucraïna, Eslovàquia, Irlanda i Espanya. En 2018, es va embarcar en una gran gira per la Xina amb el també pianista Tazio Forte. El seu projecte de trio canadenc amb el baixista Rich Brown i el bateria Marito Marques és el resultat d’una invitació de l’Institut Cultural Italià de Toronto per a celebrar el Dia Internacional del Jazz 2019. També va estar de gira en 2018 i 2019 a les Illes Canàries i Irlanda amb Adam Rapa.
Durant el confinament de 2020 va estar col·laborant amb molts grans músics. Va tornar a ser novament convidat per l’Institut Italià de Cultura de Toronto amb el seu trio Raja. Va participar com a membre del col·lectiu URKestra en l’enregistrament d’un disc per a recaptar fons per als hospitals italians, amb Dave Douglas i Steven Bernstein. En el Dia Internacional del Jazz 2020 va ser ambaixador del Ministeri d’Educació italià, portant el jazz a les escoles de 1r i 2n grau amb el projecte “Il Jazz va a Scuola”. També col·labora amb l’Escola Internacional de Còmic com a compositor de bandes sonores.

PABLO DOMÍNGUEZ


Nascut a Cadis en una família de músics, Pablo es va iniciar en el món del flamenc i el jazz des de molt jove. El seu pare, el pianista de flamenc-jazz guanyador del Grammy, ChanoDomínguez, el va submergir en una gran quantitat de talent musical, inclosos noms llegendaris com Tomatito, Luis de la Pica, Antonio Serrano, Piraña i Blas Córdoba.
Seguint aquest llegat, Pablo va començar amb la percussió i posteriorment amb la guitarra, el seu instrument preferit. Després d’anys com a autodidacta, Pablo es va mudar a Barcelona i després, als 21 anys a Londres. Es va involucrar cada vegada més en la creixent escena flamenca de Londres i es va establir com a guitarrista resident en l’emblemàtic RonnieScott’s. Ha explorat al màxim la vibrant escena musical de Londres, unint-se a diferents bandes com The Turbans (percussió), Trobador (guitarra) i el Quintet Maria Camahort(percussió). Ampliant els seus horitzons, També toca la guitarra per a la banda turca Djanan Turan.
D’altra banda, Pablo també està involucrat en diverses iniciatives com Live Music Now and Breathe, Art Health Research, utilitzant el seu talent per a enfortir el seu compromís amb la comunitat, oferint actuacions en viu a aquells que generalment serien exclosos d’aquestes experiències.
Actualment, continua explorant nous gèneres i tendències creatives, al mateix temps que es manté prop de les seves arrels de flamenc i jazz llatí.

RUMBAU GRUP DE METALLS


Va ser fundat en 1994, amb la intenció de crear un grup estable amb músics jóvens i de contrastada qualitat. Actualment el grup porta a terme una important labor de difusió musical i de la música de Metalls amb una mitjana de vint programes anuals. Rumbau ha realitzat nombrosos concerts i programes didàctics per  tota la Comunitat Valenciana . Destaquen els concerts celebrats en l’entrega dels Premis Literaris de La Vall de Càrcer, dels  Premis Literaris Ciutat d’Alzira, Cicle de concerts Música al Claustre d’Alzira, Festival Spanish Brass Alzira, etc. El repertori del grup de metalls comprén des del Barroc fins a la música contemporània. El grup està format per instruments representatius de totes les famílies instrumentals del metall i per instruments de percussió. El grup en l’actualitat està dirigit per Bernat Ríos Furió, professor de Trompa del Conservatori Professional de Carcaixent.

BALKAN PARADISE ORCHESTRA


Des que va iniciar el seu camí a principis de 2015 a la ciutat de Barcelona, Balkan Paradise Orchestra ha anat confirmant, actuació rere actuació, el seu paper com a formació inusual i trencadora. Integrada per onze instrumentistes de vent i percussió, la BPO (com ja es coneix també al grup) ha aportat un aire fresc i alegre al panorama de les fanfàrries del nostre país.
Amb formacions, experiències i influències diverses però compartint la passió per la tradició balcànica, aquestes onze dones transformen el gènere en un autèntic elixir de melodies tradicionals amb ritmes de tot el món, oferint un espectacle carregat d’energia que funciona tant en escenari com al carrer. Amb una sorprenent capacitat per a generar empatia amb el públic, BPO porta alegria, festa i ganes de ballar a cada racó del món.
2021 es presenta com un any molt atrafegat per a les integrants, ja que a més de girar per Espanya, també tocaran en diferents festivals, entre ells podem avançar el Düren Summer Brass a Alemanya i el Ítaca Festival a l’Estartit, entre altres encara per revelar.
Amb nous singles, un EP per estrenar i una gira emocionant a començar, aquest grup porta energia, festa i ganes de ballar en un xou pensat i preparat per a aquests temps en els quals l’audiència, encara que asseguda, isca amb les piles carregades i un somriure d’orella a orella.

EUSKADI BRASS


Des de la nostra creació en el 2014, mantenim la nostra activitat oferint concerts per la nostra geografia i en festivals internacionals, organitzant tallers per a xiquets i concerts en família com el realitzat en el festival Musika-Música de Bilbao o en el Festival Loraldia, creant esdeveniments com el concert de música i literatura realitzat amb l’escriptor Kirmen Uribe o de música i teatre realitzat amb la companyia Pasadas las 4, actuant en la Quinzena Musical de Donostia amb l’Orfeón Donostiarra o participant en els reconeguts premis Sabino Arana en el Teatre Arriaga de Bilbao.
Amb tota l’experiència adquirida durant aquest temps i després del fet d’haver pogut gaudir amb músics de referència dins del nostre ensemble, hem desenvolupat programes descriptius amb una sonoritat particular que caracteritza a Euskadi Brass.
Oferim programes variats que inclouen recorreguts sonors diferents i que van des de G. Gabrieli fins a compositors actuals. Per a això, utilitzem una literatura basada en obres originals i arranjaments que han ajudat en l’evolució de la música per a instruments de metall. A més d’aquestes propostes, hem creat un programa didàctic dirigit a joves estudiants en el qual intercalem exemples de cada instrument en la seua activitat orquestral amb els solos més exposats i famosos del món simfònic per als instruments de metall i un programa familiar per a xiquetes/xiquets i les seues famílies, en el qual viatgem en una locomotora a través del temps.
Euskadi Brass, ens ajuda a portar el nostre so a tots els espais, amb programes adaptats i amb músics professionals que volen desenvolupar la seua activitat en el camp de la música de cambra, compartint la seua experiència amb els més joves i amb el públic en general.
A més de tot l’exposat anteriorment, ens consolidem com una plataforma per a ajudar en l’evolució de projectes musicals que els nostres joves i professionals vulguen desenvolupar per al nostre entorn i comunitat.

Components: Luis González, Roberto Bodí, Nikolas Zubia, Esther López , Miguel Arbelaiz, Luis Fernando Núñez, Oscar Abella, Daniel Garay, Christopher Sánchez, Daniel Ruibal, Alberto Urretxo i Jose Benavent.

SBALZ BRASS ENSEMBLE


El SBALZ Brass Ensemble està format pels trompetistes: Adam Rapa, Luis González, Roberto Bodí, Juanjo Serna i Carlos Benetó; els trompes Luis F. Núñez, Javier Bonet i Manolo Pérez; els trombons Alberto Urretxo, Carlos Gil i Inda Bonet; els tubes Óscar Abella, Vicente López i Sergio Finca, a més dels percussionistes Juanjo Garcerá i Javier Sanchis. Tots ells dirigits pel mestre Thierry Caens.

JAVIER SANCHIS SOTO


Naix a Alzira, on comença els seus estudis de Percussió a l’Escola d’Educands de la Societat Musical d’Alzira, per a continuar posteriorment amb els mateixos en el Conservatori Professional de Música Mestre Vert de Carcaixent. Contínua els seus estudis Superiors en el Conservatori Superior Joaquín Rodrigo de València i en el Conservatori Superior de Navarra. Realitza estudis de perfeccionament en el centre d’estudis superiors de Neopercusión.
Ha col·laborat amb orquestres com: Orquestra Simfònica de Navarra, Orquestra Simfònica de Badajoz, Orquestra Simfònica d’Extremadura, Orquestra Simfònica ciutat de Granada, Orquestra del Principat d’Astúries, Orquestra del Mediterrani, Orquestra Simfònica de València. En l’Orquestra Simfònica de Còrdova, treballe la temporada del (2005 al 2006).
És membre fundador de Nexe Trio de Percussió i de Panku Duo amb el qual en breu estrenaren el seu primer espectacle Dimensions fusionant la música amb imatges audiovisuals.
En l’actualitat és professor de Percussió a les Escoles de Música de la Societat Musical d’Alzira, la Unió Protectora Musical de Vallada i L’Artística De Carlet. Des de 2019 és Director de l’escola de L’Artística de Carlet, treball que compagina amb la seua labor com a solista de percussió.
Des de 2018 és director de la banda Juvenil de l’Artística de Carlet.

JUANJO GARCERÁ


Els seus començaments musicals són en el conservatori de música de València. Molt prompte s’interessa per la música de Jazz , flamenc i llatina. Rep classes de música amb professors rellevants en el panorama nacional i internacional, donant-li oportunitat d’impartir classes com a professor de centres reconeguts.
Després d’aquesta etapa, a més dels estudis simfònics continu la seua formació a Barcelona, on recull influències en la manera de veure conceptualment el seu instrument.
En 1996, se li atorga una beca de la AIE per al perfeccionament en un centre internacional.
Realitza seminaris, programes, màster class, i cursos impartits per canviats de nom professionals com:
Billy Higgins, Ed Thigpen, Bill Goodwin, Skip Hadden, Graham Jones, Kevin Hathaway, Riardo Hochberger, Bobby Watson, Dave Williams, Cedar Walton.
Participa en nombrosos festival, concerts i gires dins i fora de les nostres fronteres (Luxemburg, Alemanya, Bèlgica, França, l’Uruguai, el Brasil ) així com en enregistraments i sessions en els circuits de música organitzat per la SGAE.

Dins de l’apartat pedagògic ha portat acabe nombroses activitats:
– Palau de la Música de València.
– 1r Seminari de Sedaví.
– Màster Class Centre neopercusion de Madrid.
– El mestissatge en la música del segle XX.
– Cursos en el Conservatori Superior de Música de València.
– Curs Albacete, Cullera, Albaida, Riba-roja de Túria, Madrid, Barcelona., Albaida.
Dels guardons obtinguts cal ressaltar: 1r premi per a joves intèrprets de música de Jazz, 1r premi de ciutat de Vic, Millor disc en llengua Catalana.
Actualment, la seua diversa activitat professional entorn a la música també inclou la docència; així imparteix classe de percussió simfònica en centres reconeguts, classes de bateria, seminaris, etc…, compaginant tot això amb enregistraments, gires.
Col·labora amb la revista AEP (Asociación Española de Percusionistas).
En 2001, realitza la prova d’ingrés a Berklee College of Music.
Actualment és sponsor de la marca SANTA FE.

SBALZ JUNIOR ENSEMBLE


El SBALZ Junior Ensemble està format pels alumnes del festival de les especialitats de trompeta, trompa, trombó, tuba i bombardí acompanyats de percussió i amb Thierry Caens com a director.

MIGUEL GONZÁLEZ Y NEUS PÉREZ DUO

amb la col.laboració de Marc García, tenor


Miguel i Neus es coneixen a Barcelona al setembre del 2019 i comencen a treballar junts al setembre del 2020 en el Conservatori del Liceu, on tots dos estudien el Grau Superior de Música de trompa i piano (respectivament).
Miguel, el trompista del duo, natural de ciutat de Mèxic, després d’haver sigut membre de diferents orquestres i agrupacions del seu estat, és actualment membre de l’aula de trompa de Francisco Rodríguez Azorín en el Conservatori del Liceu. També ha rebut diverses classes magistrals d’importants trompistas com Salvador Navarro, Ionut Podgoreanu, Stefan Dohr, Matias Ignacio Piñeira, entre altres.
Neus, la pianista, natural de Guadassuar (València), després de cursar el Grau Professional d’Interpretació de Piano a la seua ciutat, es trasllada a Barcelona per a estudiar un any en l’Acadèmia Marshall i un any després és admesa en el Conservatori del Liceu per a cursar la seua carrera com a pianista amb Raimon Garriga. També rep classes sovint d’importants pianistes com Marta Zabaleta, Carlota Garriga, Xavier Torres, Miguel Borges, Carlos Apellaniz, etc.
Com a duo, el seu principal mentor ha sigut el director d’orquestra Manel Valdivieso, encara que també han rebut classes de professionals com Juan Bautista Doménech, Francisco Rodríguez Azorín o Samuel Pérez, entre altres. Han actuat en diverses ocasions en el conservatori on estudien i també en diferents sales de Barcelona. Al març de 2020 van rebre el segon premi en la modalitat de música de cambra en el concurs King’s Peak International Music Competition.

Marc García

Nascut a Barcelona en 1995, comença la seua formació musical a l’edat de 9 anys en la Escola de Música Ca Roig i Torres de Santa Coloma de Gramenet, Barcelona, al principi amb la guitarra clàssica i anys més tard amb el cant líric. En l’actualitat realitza els seus estudis superiors d’Interpretació de Canto Clásico i Contemporani en el Conservatori Superior del Liceu amb la professora Marta Mateu. 

En la seua formació acadèmica han intervingut persones de diferents àmbits i modalitats, com Soojeong Joo, Manel Valdivieso, Marta Pujol, Josep Surinyac, entre altres. Pel que fa a la música antiga, és membre fundador del Quintet Indora, quintet especialitzat en la interpretació de madrigals italians, hispans i d’origen europeu. Amb aquesta formació, finalista del concurs Joventuts Musicals d’Espanya en modalitat de Música Antiga, ha rebut formació de Lluís Vilamajó, Jorge Losana o Darío Tamayo. 

Des de primerenca edat ha estat vinculat al món coral català: en Ca Roig i Torres sota la batuta d’Alfred Cañamero, en el Cor Jove de l’Orfeó Català dirigit per Esteve Nabona i ocasionalment per Simon Halsey, Simon Rattle, Pablo Mielgo o Pablo Larraz. A més d’aquests, ha treballat amb Pere Lluís Biosca en el Cor Francesc Valls o al costat de Mireia Barrera en el Cor Jove Nacional de Catalunya.

LOCOMOTORA JAZZ BAND


La Locomotora Jazz Band inicia la seua marxa musical l’any 2007. Es tracta d’una banda de Dixieland al més pur estil “Nova Orleans”. Al llarg d’aquest temps ha realitzat actuacions de diferent índole al llarg de tota la Comunitat Valenciana. D’entre elles cal destacar les audicions a l’Auditori Joaquín Rodrigo de Sagunt, concert a la casa de cultura del Port de Sagunt i Màster class en el Conservatori Joaquín Rodrigo de Sagunt. A més, ha participat en diverses ocasions en el cicle d’esdeveniments musicals realitzats en el barri antic de Sagunt, així com ha participat en la amenización de diferents tipus de celebracions (Fira del comerç de Sagunt, diferents actes del món faller, Mercat solidari de Puçol, Noces, etc.).
Actualment, la Locomotora Jazz Band està integrada per Manuel Díaz Martínez (Trompeta), Alberto Martínez Pérez (Clarinet), José Miguel Ramírez Lozano (Trombó), Jorge García Chavarría (Banjo) i Jose Antonio Oriola Angresola (Contrabaix). Tots ells músics professionals i amb una llarga experiència, tant en el terreny clàssic com en el modern.

After you have typed in some text, hit ENTER to start searching...